2013. március 7.

4. rész - My Girlfriend

Niall



Végre itt van. Végre újra látom. Igazából nem tudom mi van. Szerelmes lennék? Hisz tényleg nem is ismerem. Még ha nem is vagyok szerelmes, de egyet tudok. Fontos nekem. Idegesnek és feszültnek tűnt, mégis csak mosolygott.
-Nyugi, itt nem fogja senki sem leharapni a fejeteket.-nevettem.
-Niall, a magad nevében beszélj.-nézett rém szúrósan Zayn, majd felment az emeletre.
-Pöcs.-mondtam halkan, remélve, hogy a lányok nem hallották.
A nappaliba invitáltam őket, ahol a srácok voltak. Zayn kivételével. Harry szeme rögtön felcsillant, ahogy megpillantotta Melodyt. Ezt sejtettem is valahol, hisz Loui megosztotta velem, Hazz kis "titkát". Mindenki üdvözölt mindenkit, majd leültünk.
-Szóval.. a cikk..-kezdtem akadozva. Nem tudtam mit mondhatnék.
-Én nem csak színleltem. Higgyétek el.-fakadt ki hirtelen Alie.
-Nyugi csajszi.-nevetett Liam.-Mi tudjuk.
-Csak épp a rajongók nem.-fejezte be a mondatot Melody.
-Megoldjuk.-szólt Harry.
-De hogyan?-nézett rám félénken Alie.
-Hát..
-Twittelünk.-mosolygott Loui.
-Kétlem, hogy hosszú távú megoldás lenne.-rázta a fejét Liam. Az a baj, hogy igaza is van.
-De egy próbát talán megér.-vetettem oda, majd előkaptam a telóm és bejelentkeztem twitterre. A srácok is hasonlóképpen tettek.

Louis: Senki sem színlelt. Ne utálkozzatok directionerek. xx
Liam: Ne bántsátok a lányokat, mert azzal minket bántotok.
Harry: Ennyire nem bíztok bennünk?
Én: Kérlek titeket, ne ítéljetek el senkit. Akit nem ismertek arról nem szabad rögtön rossz vélemény nyilvánítani. Nem (csak) miattuk maradt abba a koncert. Értsetek meg minket.

Több ezer rajongó retweetelt, de mégsem elegen. És ott volt egy másik tényező. Zayn. Valahogy megelőzött minket és a következőt Twittelte: A.P. te minden lében kanál kotnyeles.
Tudtam.. Tudtam, hogy valamire készül. De mi a franc baja van? Ennek semmi értelme.
Felmentem a szobájához, majd dörömbölni kezdtem az ajtón, mivel az zárva volt.
-Tűnj el. Menj a kis barátnődhöz és twittelgessetek, mintha nem ő tette volna tönkre ezt az egész koncertet.-hallatszott bentről. Gúnyos volt és lekicsinylő. Alie pedig nem ezt érdemli. Ő nem tett semmi rosszat.
-Malik! Ezt azonnal szívd vissza.
-Nem alacsonyodom az óvodás szintedre Niall. Vedd már észre, hogy mióta azt a kiscsajt a színpadra hívtad mindenből csak baj van.
-Zayn azonnal gyere ki és ezt az én szemembe mondd! Ha van hozzá elég merszed!-emeltem fel a hangomat. Nagyon felbosszantott amit mondott. Lépteket hallottam, majd kinyílt az ajtó. Mikor megláttam Zayn önelégült vigyorát a kezem "önálló életre kelt" és arca hirtelen az öklömmel találkozott. Hátra esett, hatalmas zajt csapva ezzel.



Alison.


-Mi volt ez?-kérdeztem, mikor meghallottam, hogy az emeleten valami összetört. Gondoltam valamelyik srác lehetett. Niall vagy Zayn, mivel csak ők vannak fent.
-Megyek megnézem.- állt fel Louis, majd eltűnt a lépcsők tetején és pár másodperc múlva kiabálni kezdett.-SRÁCOK GYERTEK SEGÍTSETEK!-Liam intett, hogy mi maradjunk, majd Harryvel felmentek az emeletre.  Csak kiabálást és csörömpölést hallottunk. Ekkor én is fel szaladtam a lépcsőn és megláttam a fiúkat.
Liam épp lefogta Zaynt, akinek az orrából ömlött a vér. Velük szemben Harry próbálta visszatartani Niallt, akinek egy hatalmas mokka volt a szeme körül.. Louis pedig közöttük állt. Mikor megpillantottak minket, (mert közben Melody is mögöttem állt) mindenki megütközve bámult.
-Mi folyik itt?-kérdeztem értetlenül.
-Te.-mordult fel Zayn, majd kiszabadította magát Liam karjaiból, félrelökött az útjából és elhagyta a házat.
-Mi baja velem?-kérdeztem halkan. Könnyek gyűltek a szemembe. Gyűlöl. Több ezer másik emberrel egyetemben. Pedig nem tettem semmi rosszat.
-Nyugi.-ölelt át hátulról a barátnőm.
-Azt hiszem jobb, ha én most megyek.-indultam lefelé.
-Ne. Alie várj. Veled megyek.-hallottam a hátam mögül Niall hangját.
-Nem tartom túl jó ötletnek.-fordultam vele szembe.
-Nem baj, én akkor is megyek.-mosolygott.
Hát jó. Gondoltam magamban. Mit veszthetek? Ennél már úgy is csak többen gyűlölhetnek, így meg, hogy Niallel mutatkozok.. bele se merek gondolni..
Szép lassan elhagytuk a házat és az utcán sétáltunk egymás mellett. Egyikünk sem szólt egy szót sem. Mit mondhatnék? Valamiért érzem, hogy egyre fontosabb lesz nekem Niall, de miért? Nem lehetek szerelmes.. Most nem és főleg nem belé. Alison gondolkozz, ő egy celeb és te? Egy kis senki..
Az utca csendjét hirtelen sikítozó kislányok őrült visongása töltötte meg. Megrohamozták Niallt én pedig csak álltam ott és tűrtem a gyilkos pillantásokat.
Ő csak fotózkodott és autogrammokat osztogatott, mígnem jött egy lány aki meg kérdezte, hogy ki is vagyok én és mit keresek mellette miután úgy elrontottam a koncertjüket. Kíváncsian vártam a választ, de valahol mégis féltem mit fog mondani.
Féltem, hogy ő is csak egy kis senkinek titulál majd. Jogosan tenné, de..
Niall rám nézett. Gyönyör szemei szinte elvarázsoltak. Szívem a torkomban dobogott. Ekkor közelebb lépett hozzám, átkarolta a derekamat és a rajongó felé fordult.
-Ő a barátnőm...


Sz.

4 megjegyzés:

  1. Úúúúúú *--* aztapasztamindeniiit!! " ő a barátnőm " :DD ezt tudjátok mit jelent .. vigyázzatok ő a barátnőm senki nem nyúlhat hozzá mert akkor felébred bennem az alvó oroszlán :DD
    űűűm nagyon jó lett ^^. sieessetek a kövivel :)) ♥♥

    VálaszTörlés